17 Hazirane 2026
parçalı az bulutlu
Giresunspor Başkanı Nahid Yamak, perşembe günü düzenleyeceği basın toplantısını bir gün sonraya erteledi.
Giresunspor kulübünden yapılan açıklamada, daha önce 29 Şubat Perşembe günü yapılacağı açıklanan toplantının 1 Mart Cuma günü yapılacağı açıklandı.
Açıklamada şunlara yer verildi, “Başkanımız Nahid R.Yamak’ın 29 Şubat 2024 Perşembe günü düzenleyecek olduğu basın toplantısı 1 Mart 2024 Cuma günü saat 10.00’da Çotanak Spor Kompleksinde gerçekleştirilecektir. Değerli basın mensuplarımızın bilgisine sunar, çalışmalarınızda kolaylıklar dileriz.”